Przykład wypełnienia formularza zgłoszeniowego w przypadku awarii urządzenia

UWAGA!!!

Jeśli chcą Państwo wysłać urządzenie do naprawy (kontroler, drukarkę, kamerę, itp.), należy koniecznie przed wysłaniem zgłosić problem w systemie pomocy, co pozwoli uzyskać numer sprawy, niezbędny do dalszego jej przetwarzania. Po weryfikacji zgłoszenia status sprawy zostanie zmieniony i otrzymają Państwo informację, że serwis oczekuje na przesyłkę. Wysłanie nie uzgodnionej przesyłki, bądź przesyłki bez poprawnego numeru sprawy na liście przewozowym będzie skutkować jej nieodebraniem lub znaczącym przedłużeniem procedury serwisowej.

 

---

Istotą takiej regulacji przyjmowania przesyłek serwisowych jest chęć jak najsprawniejszego działania serwisu, ograniczania pomyłek i skrócenia czasu serwisu.

Dziękujemy za zrozumienie.

 

Na załącznikach wzór przykładowego zgłoszenia.

 

---

zespół serwisu chomtech.pl

Article Details

Article ID:
1
Category: