Zgłoś serwis

 

 

Wysyłka urządzenia do naprawy lub przeglądu serwisowego

 

 

Jeśli chcą Państwo wysłać urządzenie do naprawy (kontroler, drukarkę, kamerę, itp.), należy koniecznie przed wysłaniem zgłosić problem w systemie pomocy, co pozwoli uzyskać numer sprawy, niezbędny do dalszego jej przetwarzania. Po weryfikacji zgłoszenia status sprawy zostanie zmieniony i otrzymają Państwo informację, że serwis oczekuje na przesyłkę. Wysłanie nie uzgodnionej przesyłki, bądź przesyłki bez poprawnego numeru sprawy na liście przewozowym będzie skutkować jej nieodebraniem lub znaczącym przedłużeniem procedury serwisowej.

 

Istotą takiej regulacji przyjmowania przesyłek serwisowych jest chęć zapewnienia jak najsprawniejszego działania serwisu, ograniczania pomyłek i skrócenia czasu serwisu.

 

Dziękujemy za zrozumienie.

 

***Zgłoś serwis***

 

Przykład 1 - Zgłoszenie drukarki do naprawy 

Przykład 2 - Zgłoszenie kontrolera do naprawy

 

TOP Class

-> -> -> Globalna korporacja z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, zatrudnia ponad 2000 pracowników i obsługuje klientów w ponad 100 krajach. HID jest częścią grupy ASSA ABLOY. Linia produktów kontroli dostępu firmy HID to pełen pakiet czytników, kontrolerów i kart wspierających takie technologie jak: iCLASS, SmartID, HID Prox, Indala Prox; działających na częstotliwościach 13.56MHz oraz 125kHz. Każdy produkt HID jest zbudowany w oparciu o otwartą architekturę. HID jako pierwszy wprowadził na rynek sieciową kontrolę dostępu EDGE. -> -> -> The largest manufacturer of contactless access control readers and cards for the security industry, HID Global has shipped over 250 million credentials to customers worldwide. For more information on HID, visit www.hidglobal.com. HID Global is an ASSA ABLOY Group company

Kontakt

mail

Translate